A new life ^.^....

-->

Langkahku di sini diiringi teman-teman yang begitu sporting, baik, poyo, gila-gila. Aku disini tidak terkongkong dengan teman sekelasku sahaja tapi turut bergaul dengan kawan2 yang ambil kos laen dan class laen…

Wow..uniknya kehidupan jika kita dapat menghayatinya…kerna bila kita  kehilangannya..ia tidak akan kembali lagi.
http://aindzaya.blogspot.com
wif ma rumate..:)..thankz 4 being my frenz..luv u..muahxx
huhuhu..baru part 1 aku disini dah pandai megaktifkan diri dlm peranan menguruskan UITM..huk3…aku terlibat sebagai Naqibah dalam program Halaqah, ahli imad, seki imad(bahagian mpp).. tidak terlalu membangga diri dengan jawatan yang aku sandang..namun keseronokan yang aku lalui sewaktu menjalani tugas bersama senior memang tidak dapat dilupakan.
Kak tiqah..IMAD...luv u kak...
haa...ni la classrep class ak...poyo en..hoho..
Jawatan sebagai assistant class rap….fuhhh….memang berbaloi…  aduyai.. clasrap aku prangai mmg menyakitkan hati..tapi nk bt cmne..nsib baek aku bukan jnis panas baran..huhuhu….even dia myakitkan aty...namun semua tugas dia dapat selesaikan dengan baek..huhu..thanks sayafiq cz jadi classrap yang the bez..walaupun sumtimes myakitkan haty...hope ka jadi classrap sampai abez sem...ecece





 Disini juga telah menemukan aku dengan pelbagai ragam manusia,,yang memang ketra dan pelik setiap sorang…namun aku tidak memandang mereka dengan pandangan yang begitu ‘senget’..walaupun pada mulanya begitu…hihihi…..
Amin Bazim..hoho...*peace but alwayz war..ngee~
Dalam class aku mengenali seorang lelaki yang bernama Amin….kecik molek..aku ingat dia sbaya dengan aku…tapi..huhuhu..senior rupanya..dia baru kuar dari UnisUNZA,,,bukan sebab kna buang u la..tapi dia xminat den gan kos insurans yang dia amek kt sana…huhuhu…rugikan…dah part 2 dia kat sana…dengan GPA 3 pointer…sayangnya la!!!kih3…
Dia di jnis yang sensitive, tak ska bergurau..kerana baginya bergurau sgt menyakitkan ati…entahla…aku pun xpham….ececece….
My little friend is Fara said…huhu..lately dia salu touching ngn aku…coz aku salu gedik ngan geng2 poyo yang bernama Alwafi Albakri,,hahaha,,,,,syukor,,,dan watso ever la…..xlayan dia sgt..ignore kat dia…haiyaa!!!!knapa begitu sensitive jiwa lelakimu…
wafy...*nmpk xcara pmainan dy..hoho
Kecik yg tomeyyy!!
Actually dia baru kematian mak ksayangan..3 bulan lalu….aku turut  bersimpati…TAPIII….Skg nie aku ngn dia xmcm dulu da
Habis pasal amin..pasal zainul lak..budak skema dalam class aku..yang pendiam..rajin..namun..disebalik semua itu…dia begitu gila2 dan poyo…..sejak LDK mggu lepas aku close ngan dia..emtahla..kitowang bukan borak papepun…membazirkan kredit jew…hik3..pstu *ibu..tulun topup..hoho.
Dia nie jenis prasan hensem..n S.S gak la….nk kta hensem xla..juz muka dia jambu….muka budak2 nerd…memang prasan…..hak3..kuat mgata!!!bia r ..hik3..syoo!!!Dia salu komen pasal aku…xska aku pakai shawl….xska aku pakai spect..tak suka itu..x ska ini….esshhh…ska aty aku la..cbok jew..btw..dy kawan yg bezzz!!!
Tapi mmg lately aku jrang pkai shawl..bukan sbb dia la..tapi bila aku pakaui shawl…bahagian muka yang terdedah kepada cahaya…banysk…menyebabkan..muka aku hamper keseluruhan xskata warna…aduyai!!!masalah2x.
Aku pun jarang pakai spect cz dulu da lama aku xpakai spect..kiranya mata aku baik la sket..tapi bila skgaku pakai spect smula…makin truk lak aseny…xmo paki dah..sob3..aku nk mataku yang dulu…..no wayyyy!!!!!!!!!!
Sebenarny byk story antara aku n Zainul..tp xpewla....hoho..…….slain tu aku ada sbb laen gak….IAITU sbb........sbenarnya……….AM…….
dy..saper???
Aku knal dia semasa minggu mesra kolej cempaka sari…tyme xplorace dia segroup ngn aku…..kitowang sume ada 9 orang…antaranya linda, mai, naim, syuga, am…..n so on…..Tyme xplorace aku knal ngn sorg mamat nmanya am…aku byk bersama ngn dia la tyme xplorace….dia budak dhlia 2, stay shah alam..mmg prangai poyo, stylo…ska mrendah diri gk la……..budak id…..Byk adegan yang tak pernah aku sangka terjadi sepanjang xplorace tue….
Okla lupakan pasal tu….aku stat msj ngn dia….yang pasti aku akui yg aku d feeling kat dia…tapi mybe dia da muhasabah diri yg dia xnk cntac aku lagi…mybe kot…pandai2 jew!hehe...cz arini..1 ari dia x contac aku…puas aku menanti dan trus menanti……hurmm…..mybe dia bukan lelaki yang padan dgn aku…tapi trus trang aku ska cara dia…perangai dia….n xder niat pun nk pmainkan dia……@ entahla…  yang pasti aku ska kat dia…esh…braniny aku bt statement begini….aku pun xtaw la bla keberanian ini dtg….keberanian sambut  tangan dia tyme xplorace (tyme urgent n xsengaja)…keberanian bermanja ngan dia….Sbb tu la aku tkut kuar ngn laki laen..klu bley aku xnk dia nmpk aku kuar ngn kawan laki…aku xnk dia pk aku ni prempuan playgurl…aku nk tackle gk ati dia..tetap nk tackle ati dia…….
 CUMA SUMTHING YANG BERBEZA KA CNI…msti plik kan nape aku dari tadi asyik citer sal laki…pasal perempuan xde ker???….huhuhu…bukan xder…tapi gurlx clas aku..elok2 sume..xder masalah…..aku pun rapat ngan laki….
SYAFIQ BAGAIMANA???????????
Entahla aku pun pun xtaw nk cakap cmner..tapi kadang2-kadang aku ase mcm aku sedang menunggu buah yang tak gugur…..aku sayangkan dia….6 tahun aku tunggu dia..dan skg ati aku bagaikan mahu brantakan bila pikirkan psal dia..entah2 dia dah ada someone special kat sana…arrggghhhhh…
BIARKAN jew la………….focus on study….dekan sem nie…chaiyookkk ain!!!!!!!!!!!!


    http://aindzaya.blogspot.com
    be with ma famili...hihi..  p/s:cbuk jew dak laki tue...
hurmm...2 mggu ctie sem nie..ase mcm xcuti  pun..n x ase mcm rayer pun...asigment from mdm yani yang bertimbun..tp ak bt cidai2 yg penuh kemasan..aiseyh!!adew kew..h0ho..lntakla...inila budak bidmate!!!..papepun..njoy rayer nie..eayh....